1. Vragen
  2. Lidmaatschappen

Lidmaatschappen

Wanneer gaat mijn lidmaatschap van start?

Zodra je bestelling door ons ontvangen is gaat je lidmaatschap direct van start.

Het lidmaatschap is te klein. Wat nu?

Hier zijn verschillende oplossingen mogelijk. Alle mogelijkheden hebben we hier uitgebreid uitgewerkt. Voor meer advies kun je contact opnemen met: relatiebeheer@augeo.nl.

Is het mogelijk een lidmaatschap te nemen voor een ‘tussengroep’ van bijvoorbeeld tussen de 50 – 75 gebruikers?

De aanschaf van een lidmaatschap met afwijkende deelnemers aantallen is niet mogelijk.

Is het mogelijk het aantal gebruikers binnen een bestaand lidmaatschap te verhogen of verlagen?

Het is mogelijk om het aantal gebruikers te verhogen. Neem contact op met Augeo via relatiebeheer@augeo.nl. Het verlagen van het aantal gebruikers binnen een bestaand lidmaatschap is niet mogelijk.

Wanneer ontvang ik een factuur?

Je ontvangt je factuur bij het plaatsen van een bestelling en/of bij het verlengen van een lidmaatschap. Je vindt deze terug onder organisatiebeheer in je beheeromgeving onder het tabblad facturen.

Wat is het verschil in het afnemen van het lidmaatschap voor 1 of voor 2 jaar?

Bij een tweejarig lidmaatschap kunnen gebruikers twee jaar lang gebruikmaken van de cursussen in het lidmaatschap. Daarnaast kun je in het tweede jaar ook extra medewerkers scholen, je krijgt immers het aangekochte staffel per jaar. Tot slot is er een prijsverschil tussen het één- en tweejarig lidmaatschap. Het tweejarig lidmaatschap is daarbij relatief voordeliger.

Hoe werkt het verlengen van een lidmaatschap?

Verlengen kun je zelf online doen via je beheeromgeving. Drie maanden voor het aflopen van je lidmaatschap sturen wij je een bericht, en geven we aan hoe je het kunt verlengen. Dat herhalen wij nog een keer één maand voor de einddatum. Wij verwijzen je in deze e-mails naar een aanbod dat klaar staat in je beheeromgeving. Houd je mailbox dus in de gaten.
Als je besluit om te verlengen, dan leggen we je een keuze voor: wil je dezelfde gebruikers (nieuwe) scholing blijven aanbieden, of wil je ook extra gebruikers scholen in de volgende periode? Je kunt dan opnieuw kiezen hoeveel nieuwe gebruikers je wilt kunnen toevoegen aan je lidmaatschap: hetzelfde aantal als vorige periode, meer of minder?
Kies je ervoor om je lidmaatschap niet te verlengen, dan hoef je niets te doen. Je lidmaatschap loopt automatisch af. Na het aflopen van je lidmaatschap kun jij als beheerder niet meer in je beheeromgeving.

Hoe kan ik mijn lidmaatschap beëindigen?

Je lidmaatschap loopt automatisch af aan het eind van de lidmaatschapsperiode. Voordat de lidmaatschapsperiode afloopt krijgt jouw organisatie de keuze om het lidmaatschap te verlengen. Het lidmaatschap wordt dus niet automatisch verlengd.

Kan een cursus na einde van het lidmaatschap afgerond worden?

Cursussen die voor het einde van het lidmaatschap gestart zijn, kunnen nog afgerond worden.

Kan ik gebruikers verwijderen?

Gebruikers die nog niet gestart zijn met een cursus kunnen verwijderd worden. Gebruikers die scholing hebben gevolgd, maar niet langer actief deelnemen, kunnen worden verborgen in de beheeromgeving.

Wordt het lidmaatschap automatisch verlengd?

Nee. Het lidmaatschap eindigt op de afgesproken datum. Drie maanden van tevoren wordt hierover een bericht gestuurd.